سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که نخواهد آبرویش بریزد ، از جدال بپرهیزد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :11
کل بازدید :274827
تعداد کل یاداشته ها : 167
103/2/4
9:8 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین عرب بیگی[224]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

پیوند دوستان
 
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani جاده های مه آلود شقایقهای کالپوش بلوچستان هم نفس ««««« شب های تهران »»»»» ►▌ استان قدس ▌ ◄ فانوس به دست.... ازتاریکی ها...رهسپاربه سوی نور تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر .: شهر عشق :. تراوشات یک ذهن زیبا پیامنمای جامع سایت روستای چشام (Chesham.ir) محمدمبین احسانی نیا شبستان دل شکســــته یکی هست تو قلبم.... برادران شهید هاشمی الهگان اواز قطره محمد قدرتی Tarranome Ziba غزلیات محسن نصیری(هامون) wanted *دنـیــــای مـــــــن :) * آتیه سازان اهواز رویابین کشکول نوری چایی_بیجار هرچه می خواهد دل تنگم میذارم کشاورزی نوین عرفان وادب تشنه دیدار شناخت کافی مجله اینترنتی ghamzade ☀❤ یوزر و پسورد نود 32, پسورد نود 32, یوزرنیم و پسو برترین موبایل های دنیا تینا افسران مقاومت بر و بچه های ارزشی جامع ترین وبلاگ خبری *...بانو...* مناجات با عشق مسعود رضانژاد فهادانـ از یک انسان تَرَنّم عفاف آسمان آبی سرباز ولایت نـــابترینـــــــــــــــــها my twitter خانوم آقا سید سرافراز اخبار روز ایران وجهان خونه دل دخترتاریخ دوستانه شهدا شرمنده ایم کهن دیار گزبرخوار شهر تاریخی گز برخوار وبلاگ آیه الله گزی باشگاه شبانه فروشگاه میعاد نور جـــــــــــوکـ فــــــــــا شهدای کوهسرخ(مکی) معماری

با توجه به اینکه ویندوز XP     تبدیل به یکی از عمومی ترین ویندوزهای مورد استفاده توسط کاربران مختلف گشته است ، و با توجه به اینکه سیستم های مختلف با قدرتهای متفاوتی از این ویندوز استفاده مینمایند ، بنابراین شما میتوانید با این روشها در واقع ویندوز XP   خود را با شرایط سیستم خود مطابقت داده و بهترین نتیجه و استفاده را از آن داشته باشید. در این ترفند قصد داریم 3 روش بسیار کارآمد را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید سرعت بوت یا بالا آمدن ویندوز XP خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید.

 

بالا بردن سرعت بوت ( روش اول )
این ترفند کارش این است که یک دسته فایل را از پوشه
temp پاک می کند و history
هر زمان که شما کامپیوترتان را خاموش می کنید. با این کار کامپیوتر شما وقت بیهوده ای را برای چک کردن این پوشه ها تلف نمی کند. با این کار سرعت بالا آمدن ویندوز افزایش می آید.
برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید :
1-
Notepad را باز کنید و سه جمله زیر را در آن بنویسید :

 

/S /q "C:/Documents and Settings/"UserName without quotes"/Local Settings/History"
"
RD /S /q "C:/Documents and Settings/Default User/Local Settings/History
"
RD /S /q "D:/Temp/" <--"Deletes temp folder, type in the location of your temp folder

 

2- حالا این فایل را با هر نامی که می خواهید ذخیره کنید ، البته با پسوند " .bat " برای مثال " fastboot.bat " یا " deltemp.bat "
3- از منوی
Start گزینه Run را انتخاب کنید .
4- در
Run بنویسید : " gpedit.msc " و روی ok کلیک کنید .
5- از پنجره باز شده در سمت چپ روی گزینه "
Computer Configuration " کلیک کنید و سپس " Windows Settings " را انتخاب کنید .
6- بر روی گزینه "
Scripts " دو بار کلیک کنید سپس " Shutdown " را انتخاب کنید تا پنجره ای جدید باز شود.
7- روی "
Add " کلیک کنید و در پنجره باز شده آدرس فایلی که درست کرده اید را بدهید و سپس روی " ok " کلیک کنید.


بالا بردن سرعت بوت ( روش دوم )
وقتی کامپیوترتان را روشن می کنید معمولا قبل از اینکه سیستم بخواهد بالا بیاید درایور های فلاپی و سی دی رام و ... را چک می کند ! به نظر من این یه کار بیهوده است که هر بار سیستم این موارد را چک کند . حالا برای از بین بردن این قسمت باید تغییراتی را در بایوس سیستمتان انجام دهید . مراحل زیر را به دقت انجام دهید:
1- معمولا برای ورود به
bios باید کلید F2 یا Delete را فشار داد ، زمانی که کامپیوتر در حال بالا آمدن است.
2- به منوی "
Boot " بروید .
3- "
Boot Sequence " را انتخاب کنید .
4- سپس هر دو گزینه ای که از روی هارد بوت می شوند را به گزینه "
First Device " تغییر دهید .
5- دکمه "
Escape " را فشار دهید و از بایوس خارج شوید . فراموش نکنید که این تغییرات را قبل از خارج شدن ذخیره کنید .
توجه : وقتی که شما این تغییرات را انجام می دهید ، نمی توانید سیستمتان را از طریق فلاپی یا سی دی رام بوت کنید . اگر روزی لازم شد که این کار را انجام دهید ، کافیست برگردید به عقب ، یعنی به بایوس خود بروید ، مرحله بالا را تکرار کنید و گزینه "
First Device " را برای فلاپی و سی دی رام بردارید .

 

بالا بردن سرعت بوت ( روش سوم )
زمانی که کامپیوتر شما در حال بالا آمدن هست معمولا شبکه را چک می کند تا ببیند آدرس
IP آزاد هست یا نه . با استفاده از پیکربندی یک ip
آدرس دستی برای سیستم تعریف می کنیم . این کار سرعت بوت شما را افزایش می دهد . پس طبق مراحل زیر عمل کنید :
1- روی منوی
Start کلیک کنید و " Connect To/Show All Connections " را انتخاب کنید .
2- روی
Connection شبکه خود راست کلیک کنید و " Properties " را انتخاب کنید .
3- در تب "
General " ، در لیست سرویس ها " TCP/IP " را انتخاب کنید و روی دکمه " Properties " کلیک کنید .
4- در پنجره باز شده روی "
Use the following address " کلیک کنید و آدرس ip کامپیوترتان را بنویسید . اگر شما از یک روتر استفاده می کنید معمولا آدرس ip شما 192.168.0.xx یا 192.168.1.xx است . اگر آدرس IP خود را بخاطر نمی آورید و یا در آن شک دارید به منوی Start بروید و Run را انتخاب کنید و در آن cmd را تایپ کنید و روی ok کلیک کنید . در پنجره باز شده " ipconfig/all " را تایپ کنید . با اینکار ip شما نمایش داده می شود و شما می توانید آدرس مورد نظر را در بخش مورد نظر بنویسید .
5- همچنین در پنجره "
TCP/IP properties " شما باید آدرس های " Subnet mask " ، " Default gateway " و " DNS Server " را هم پر کنید . اگر عدد های این گزینه ها را هم نمی دانید می توانید با استفاده از دستور " ipconfig/all " در مرحله 4 این اعداد را پیدا کنید .

:منبع

www.asandownload.com


91/3/16::: 3:40 ع
نظر()
  

ضمن تقدیر از دوستان خوبم که باعث و بانی خیر می شوند تا اطلاعات قرآنی خودم نیز قوتی بگیرید در جواب اقای اکبر خالوشاهان مبنی بر تفسیر این ایه مطالبی را از سایت لیله القدر جمع اوری کردم که انشاءالله همه استفاذه کنند

اما اول خود سوره تغابن :

برگزیده تفسیر نمونه جلد پنجم
- جزء بیستم و هشتم ؛ تفسیر سوره تغابن [64]
این سوره در ((مدینه )) نازل شده و 18 آیه است

- محتواى سوره :
لـحـن آیـات اخـیـر این سوره , با سوره هاى مدنى هماهنگ است , ولى صدر آن ,با سوره هاى مکى موافقتر است , اما به هرحال ما مجموع آن را طبق مشهور مدنى ,تلقى مى کنیم .
از نظر محتوا, این سوره را مى توان به چند بخش تقسیم کرد:
1 ـ آغاز سوره که از توحید و صفات و افعال خدا بحث مى کند.
2 ـ به دنبال آن , با استفاده از علم خداوند, به مردم هشدار مى دهد که مراقب اعمال پنهان و آشکار خود باشند و سرنوشت اقوام پیشین را فراموش نکنند.
3 ـ در بـخش دیگرى از سوره , سخن از معاد است و این که روز قیامت روز ((تغابن )) و مغبون شدن گروهى و برنده شدن گروه دیگرى است (نام این سوره نیز ازهمین گرفته شده ).
4 ـ در بـخـشـى دیـگـر دسـتور به اطاعت خدا و پیامبر(ص ) داده و پایه هاى اصل نبوت را تحکیم مى بخشد.
5 ـ آخرین بخش سوره , مردم را به انفاق در راه خدا تشویق مى کند و از این که فریفته اموال و اولاد و هـمـسران شوند برحذر مى دارد, و سوره را با نام و صفات خداپایان مى دهد همان گونه که آغاز کرده بود.
فضیلت تلاوت سوره :
در حدیثى از امام صادق (ع ) مى خوانیم : ((کسى که سوره تغابن را در نماز فریضه اش بخواند شفیع او روز قیامت خواهد شد, و شاهد عادلى است در نزدکسى که شفاعت او را اجازه مى دهد, سپس از او جدا نمى شود تا داخل بهشت گردد)).
بـدیهى است این تلاوت باید توام با اندیشه باشد اندیشه اى که محتواى آن رادر عمل منعکس کند, تا این همه آثار و برکات بر آن مترتب گردد.
به نام خداوند بخشنده بخشایشگر
اما بحث و تجربه ما در رابطه با این دو آیه است:

یا ایها الذین امنوا ان من ازوجکم و اولدکم عدوا لکم فاحذروهم و ان تـعـفـوا و تصفحوا و تغفروا فان اللّه غفور رحیم (14) انما امولکم و اولادکم فتنه و اللّه عـنـده اجـر عـظیم (15)

شان نزول آیه 14 :
در روایتى از امام باقر(ع ) مى خوانیم : که در مورد آیه ((ان من ازواجکم )) فرمود: مـنـظـور این است که وقتى بعضى از مردان مى خواستند هجرت کنند پسر و همسرش دامن او را مـى گـرفـتـنـد و مـى گـفتند: تو را به خدا سوگند که هجرت نکن , زیرا اگر بروى ما بعد از تو بـى سرپرست خواهیم شد, بعضى مى پذیرفتند و مى ماندند, آیه نازل شد و آنها را از قبول این گونه پیشنهادها و اطاعت فرزندان و زنان در این زمینه ها برحذر داشت .
امـا بـعـضـى دیـگر اعتنا نمى کردند و مى رفتند ولى به خانواده خود مى گفتند: به خدا اگر با ما هجرت نکنید و بعدا در (دارالهجرة ) مدینه نزد ما آئید ما مطلقا به شمااعتنا نخواهیم کرد, ولى به آنـهـا دسـتـور داده شد که هر وقت خانواده آنها به آنهاپیوستند گذشته را فراموش کنند و جمله ((وان تعفوا وتصفحوا )) ناظر به همین معنى است .

تفسیر آیه 15 :

اموال و فرزندانتان وسیله آزمایش شما هستند!
از آنـجـا کـه در آیـات گذشته فرمان به اطاعت بى قید و شرط خدا و رسولش آمده بود, و یکى از مـوانع مهم این راه علاقه افراطى به اموال و همسران و فرزندان است در اینجا به مسلمانان در این زمینه هشدار مى دهد.
نـخـست مى گوید: ((اى کسانى که ایمان آورده اید! بعضى از همسران وفرزندانتان دشمنان شما هستند, از آنها برحذر باشید)) (یـا ایها الذین آمنوا ان من ازواجکم واولا دکم عدوا لکم فاحذروهم ).
الـبـته نشانه هاى این عداوت کم نیست گاه مى خواهید اقدام به کار مثبتى همچون هجرت کنید دامـان شـما را مى گیرند و مانع این فیض عظیم مى شوند, و گاه انتظار مرگ شما را مى کشند تا ثروت شما را تملک کنند, و مانند اینها.
البته این دشمنى گاه در لباس دوستى است و به گمان خدمت است ,و گاه به راستى با نیت سؤ و قصد عداوت انجام مى گیرد, و یا به قصد منافع خویشتن .
ولى از آنجا که ممکن است این دستور بهانه اى براى خشونت و انتقام جوئى و افراط از ناحیه پدران و هـمـسـران گـردد بـلافاصله در ذیل آیه براى تعدیل آنهامى فرماید: ((و اگر عفو کنید و چشم بپوشید و ببخشید (خداوند شما را مشمول عفوو رحمتش قرار مى دهد) چرا که خداوند بخشنده و مهربان است )) (وان تعفواوتصفحوا وتغفروا فان اللّه غفور رحیم ).
بـنـابـراین اگر آنها از کار خود پشیمان شدند و در مقام عذرخواهى برآمدند, و یابعد از هجرت به شما پیوستند آنها را از خود نرانید, عفو و گذشت پیشه کنید,همان طور که انتظار دارید خدا هم با شما چنین کند.
(آیه )
در این آیه به یک اصل کلى دیگر در مورد اموال و فرزندان اشاره کرده , مى فرماید: ((اموال و فرزندانتان فقط وسیله آزمایش شما هستند)) (انمـااموالکم واولا دکم فتنة ).
و اگر در این میدان آزمایش , از عهده برآئید ((اجر و پاداش عظیم نزد خداوند(از آن شما) خواهد بود)) (واللّه عنده اجر عظیم ).
در آیه گذشته تنها سخن از عداوت بعضى از همسران و فرزندان نسبت به انسان بود که او را از راه اطـاعـت خـدا مـنحرف ساخته , به گناه , و گاهى به کفرمى کشانند, ولى در اینجا سخن از همه فرزندان و اموال است که وسیله آزمایش انسانند.
در واقـع ایـن دو موضوع , بیش از هر چیز دیگر وسیله امتحان است , و به همین دلیل در روایتى از امیرمؤمنان على (ع ) مى خوانیم که فرمود: ((هیچ کس از شمانگوید: خداوندا! من به تو پناه مى برم , از امـتحان و آزمایش , چرا که هرکس داراى وسیله آزمایشى است (و حداقل مال و فرزندى دارد و اصـولا طـبـیعت زندگى دنیا,طبیعت آزمایش و بوته امتحان است ) ولکن کسى که مى خواهد به خدا پناه برد, ازامتحانات گمراه کننده پناه برد چه این که خداوند مى گوید: بدانید اموال و اولاد شماوسیله آزمون است )).

التماس دعا


  

ویژه بودن «آیة‌الکرسی» به دلیل جهان‌بینی نهفته در آن است
عضو هیئت علمی دانشکده علوم حدیث با تاکید بر اینکه قرائت «آیة‌الکرسی» می‌تواند در نوع رفتار و منش انسان، اثر گذار باشد، اظهار داشت: شیطان و ظلمت از موضوعات مطرح شده در «آیة‌الکرسی» است، انسان در هر روز همواره با دسیسه‌ها و انگیزه‌های ظلمانی شیطان رو به رو می‌شود که بازخوانی آیة‌الکرسی در هر روز، این تذکر و روشنگری را به انسان می‌دهد که تو در مسیر کمال ممکن است همیشه با دام‌های ظلمانی ابلیس مواجه شوی لذا باید احتیاط کنی!
وی تصریح کرد: «آیة‌الکرسی» یک سویه معرفتی نسبت به مسیر توحید و الله و یک سویه هشدار و تذکر دارد از این رو لازم است فرد مؤمن احتیاط کرده و به آسیب‌های فراروی حرکت دینی توجه داشته باشد لذا این مسئله می‌تواند جایگاه «آیة‌الکرسی» را در سیر و فرایند حرکت دینی برای هر مسلمانی فراهم کند.
این استاد دانشگاه با اشاره به مبحث «غرر الآیات» خاطرنشان کرد: آیاتی در قرآن کریم وجود دارند که به لحاظ جامعیت و تاثیرشان یک موقعیت ویژه و خاصی را نسبت به سایر آیات پیدا می‌کنند که از آنها به «غرر» تعبیر می‌شود، علامه طباطبایی این بحث را در تفسیر المیزان و آیت‌الله جوادی آملی نیز آن را در تسنیم مطرح کرده و به طور کلی این نگرش اهل بیت است.
وی ادامه داد: آیة‌الکرسی چنین جایگاهی دارد بنابراین، خاص و ویژه بودن آیة‌الکرسی به ایدئولوژی و جهان‌بینی که در آن نهفته است، بستگی دارد که با واسطه می‌تواند در رفتار و روش هر مسلمان و مؤمن تاثیر متفاوتی را برجای گذارد.
حجت‌الاسلام راد در پاسخ به این سؤال که آیا فقط تاثیرات شگرف تلاوت «آیة الکرسی» با درک مضامین و مفاهیم آن حاصل می‌شود، گفت: حتی در صورتی ناآگاهی فرد به محتوا و مضامین «آیة‌الکرسی» باز هم آثار و فوائدی بر او مترتب می‌شود چرا که «آیة‌الکرسی» نوعی تسلیم و خودسپاری به قرآن و آیاتی است که جزو «غرر» به شمار می‌رود.
وی عنوان کرد: در آیة‌الکرسی بحثی به نام ولایت وجود دارد وقتی انسان «آیةالکرسی» را می‌خواند هر چند اگر به معنای عربی آن آگاه نباشد اما با خواندن آیة‌الکرسی حتما پذیرای مفاهیم ایدئولوژیکی و معرفتی آن خواهد بود و این یعنی آگاهانه یک خودسپاری به ولایت الهی و کسی که خود را آگاهانه به ولایت الهی می‌سپارد از گزند دام‌های ابلیسان انسی و جنسی در امان خواهد بود.
عضو هیئت علمی دانشکده علوم حدیث تصریح کرد: بنابراین، تعبد و ظاهر‌گرایی از لحاظ اینکه هر کسی که در امور خیر، خود را شبیه‌ گروهی کند در حقیقت در حکم آنان است از این رو وقتی کسی می‌بیند امام معصوم(ع) یا مؤمنان راستین «آیة‌الکرسی» را ورد زبان خود داشته و بر خواندن آن استمرار دارند او نیز این کار را انجام می‌دهد با اینکه از معنای آن اطلاعی نداشته باشد اما از باب شباهت به آنها آثار و فوائد نیز نصیب او خواهد شد.


  

 

امام علی(ع) زودتر از تمام مردم عصر خود به خدا و رسولش(ص) ایمان آورد و نماز گزارد. 

 بار خدایا من نخستین کسی هستم که به حق رسیده و آن را شنیده و پذیرفته است و هیچ کس بر من در امر نماز سبقت نگرفت، مگر رسول خدا(ص)، و نیز فرموده‌اند: «من هفت سال پیش از آن که کسی با پیامبر نماز بخواند، با او نمازگزاردم.» (1)

مقاله ای بسیار کوتاه و زیبا در مورد حضرت علی (ع)نمایی از مسجد کوفه و خانه حضرت امیرالمومنین(ع)

 

در نماز علی(ع) سخن‌ها رفته و کلام‌ها گفته و کتاب‌ها نوشته شده است؛ «نمازی که در آن، چنان غرق در مناجات و خضوع و بندگی می‌شد که گوشش نمی‌شنید، چشمش نمی‌دید و زمین و آسمان و مافیها از خاطرش محو می‌شد! نمازی که در آن از خوف خدا بر خود می‌لرزید و رنگ از رخسار مبارکش می‌پرید. اصولاً معنای نماز را باید در نماز علی (ع) جست و معنای خوف را باید از چهره رنگ پریده او دریافت و خدا را باید از چشم او دید.

 نقل است که پس از شهادت امیرمومنان، حضرت علی(ع) ، یکی از اصحاب آن حضرت به نام «ضرار» با معاویه روبرو شد. معاویه گفت: «می‌خواهم علی(ع) را برایم توصیف کنی!» ضرار که حالتی غمبار بر وجودش مستولی شده بود لب به سخن گشود: «شبی علی(ع) را در محراب عبادتش دیدم که از خوف خدا چون مارگزیدگان به خود می‌پیچید و به سان غمزدگان می‌گریست و می‌گفت:«آه! آه! از آتش دوزخ…»، و کلام ضرار که بدین جا رسید، معاویه گریان شد!(2)

مقاله ای بسیار کوتاه و زیبا در مورد حضرت علی (ع)محراب و منبر مسجد کوفه در گذشته

 

علی(ع) که اولین نمازگزار پس از پیامبر(ص) است و رکعت به رکعت نمازش و تکبیر به تکبیرش دیدنی و شنیدنی است، آخرین نمازش نیز شنیدنی است، هر چند که قلم از توصیف عاجز باشد و بیان از تعریف، وامانده:

 آن شب – شب نوزدهم ماه رمضان – مکرر از اتاق بیرون می‌آمد و به آسمان می‌نگریست؛ باز می‌گشت و با خود می‌گفت: «به خدا قسم این همان شبی است که مرا وعده شهادت در آن داده‌اند.» پس موعد عزیمت که رسید، آهنگ رفتن کرد. ام کلثوم (س) که میزبان حضرتش بود و از این رفتار پدر، مضطرب و نگران، مانع از رفتن علی (ع) شد و از ایشان درخواست کرد تا شخص دیگری را به جای خود برای اقامه نماز به مسجد بفرستد، اما آن حضرت امتناع کرد و فرمود: «از قضای الهی نمی‌توان گریخت.» پس گام در رکاب قضای الهی نهاد و به راه افتاد.(3)

مقاله ای بسیار کوتاه و زیبا در مورد حضرت علی (ع)محراب شهادت حضرت امیرالمومنین(ع) در گذشته

 

در بین راه چند مرغابی به حضرت نزدیک و گویی مانع از رفتن ایشان شدند، اما شهادت علی(ع) ، گویی بی بازگشت‌ترین قضای الهی در آن لیلة‌القدر خدایی بود. این رفتن دیگر بازگشتی نداشت و علی(ع) دیگر طاقت ماندن! چون خواست از در خانه خارج شود، قلاب در، چنگ در کمربند او انداخت و این آخرین حربه زمینیان برای بازداشتن علی (ع) از رفتن بود. علی (ع) از در که گذشت، زمینیان دیگر از او دست شستند. و علی (ع) کسی نبود که از شهادت بگذرد که سالیان سال است به انتظار چنین شبی نشسته…

 کوچه‌ها را یکی پس از دیگری جا می‌گذاشت تا این که به مسجد رسید. ابتدا چند رکعت نماز گزارد و چون فجر دمید، بر بام مسجد رفت و آخرین اذان خود را در آن شهر پر از حیله و نیرنگ، ارزانی زمینیان نمود و این آخرین اذانی بود که علی (ع) بر ماذنه مسجد کوفه فریاد زد!

 … و علی (ع) برای اقامه نماز به داخل مسجد آمد … خفتگان را بیدار کرد؛ آن ملعون، ابن ملجم، بیدار بود ولی به روی شکم دراز کشیده و خود را به خواب زده بود و شمشیری در زیر جامه‌اش پنهان داشت، حضرت به او فرمود: «برخیز که وقت نماز است و این چنین (به روی شکم) نخواب که خواب شیطان است؛ بر دست راست بخواب که خواب مومنان است و یا به طرف چپ بخواب که خواب حکیمان است و یا به پشت بخواب که خواب پیامبران (ع) است… قصدی در خاطر داری که نزدیک است آسمان‌ها از سنگینی آن فرو ریزند و اگر بخواهم می‌توانم خبر دهم که در زیر جامه‌ات چه پنهان کرده‌ای… .»(4)

مقاله ای بسیار کوتاه و زیبا در مورد حضرت علی (ع)محراب و منبری که امروز در مسجد کوفه نصب شده است

 

پس به جانب محراب رفت؛ در محراب ایستاد و به نماز مشغول شد. ابن ملجم مضطرب و نگران بود … علی (ع) به آرامی تکبیر گفت و به رکوع رفت… ابن ملجم که در کنار ستونی به کمین ایستاده بود، چون بید به خود می‌لرزید … علی (ع) سر از رکوع برداشت و به سجده رفت … قلب کثیف ابن ملجم به شدت می‌تپید … علی (ع) سر از سجده برداشت … ابن ملجم دوید … شمشیرش را بالا برد تا فرود آورد، ولی شمشیرش به سقف محراب گیر کرد. باز قصد فرود آوردن شمشیر را نمود، شمشیر را فرود آورد و فرق علی (ع) تا سجده‌گاه شکافته شد و فریاد علی علیه السلام، فریاد در گلو مانده علی (علیه السلام) برخاست: «بسم الله و بالله و علی ملة رسول الله، فزت و رب الکعبه.» و جبرییل، عزادار و مویه کنان در میان زمین و آسمان بانگ برداشت:

 سوگند به خدا پایه‌های هدایت ویران شد و نشانه‌های تقوا از بین رفت و ریسمان محکم از هم گسست. پسر عموی پیامبر کشته شد، جانشین برگزیده کشته شد، علی مرتضی توسط نگون بخت‌ترین انسان‌ها کشته شد.


91/3/12::: 7:55 ع
نظر()
  

فردا دقیقا یک ماهه که دارم میرم شرکت تولیدی آجر سفال درجه 2 آقای فرهاد بهروز

بعد از یک سال کار تو شرکت تولیدی آجر زبره که متعلق به برادران شهید غفاری بود ، تجربه کار در کوره و حسابداری و برنامه نویسی برای فروش آجر برام خیلی با ارزش بود با تمام  احترامی که برای ایشان قائل بودم و لطف و مهربانی که برادران غفاری در حقم می نمودند حسابی شرمندشون بودم وقتی می خواستم از اونا خداحافظی کنم ولی خوب قسمت نبود شاید من هم اشتباه می کردم وقتی فکر می کردم برای شرکت اونا من یه نفر زیادی ام و سربار .

حالا تواین شرکت دوباره یه تجربه جدید از فروش سفال درجه 2 که جونم براتون بگه از خصوصیات این محصول :

دونوع محصول حاصل زحمات مدیریت و پرسنل زحمتکش شرکت سفال بهروز است.

1- سفال دیواری 10*20

2- سفال دیواری 15*20

کیفیت تولیدی محصولات شرکت بهروز نسبت به شرکت های همجوار خیلی خوبه و دلیل حرفم اینه که مشتری های زیادی داره و منی که نوبت برا مشتریا می زنم می دونم که اونا از این سفالها راضی اند و تعریفشو می کنند.

نوبت دادن به مشتریها ، حواله نوشتن ، محاسبه فروش محصولات ،دریافت وجوه از مشتریان،ثبت اطلاعات فروش و وجوه نقد و اسناد دریافتی هم در دفتر و هم در رایانه ، سرکشی به میدانهای بار ، سرکشی به عمله کارها ، شمردن خشت های تولیدی بصورت روزانه ، ثبت اطلاعات تولید، محاسبه دقیق مقدار تولید برای هفته آینده جهت دادن نوبت ، پیگیری مطالبات و چکهای دریافتی سررسید شده و همچین چکهای پرداختی و ... از جمله ی کارهایی است که باید تو این شرکت انجام بدم .

ساعت کاریمو طوری تنظیم کردم که بتونم هم کارهای شرکت و انجام بدم و شرمنده رئیس شرکت یعنی اقای بهروز نشم  و هم  بعد از ظهر ها به مغازه ام برسم

از او ن جایی که خدا منو خیلی دوست داره و همیشه هوامو داشته امسال هم صاحب شرکتی که توش کار می کنم مثل شرکت قبلی خیلی هوامو داره و من هم از ش تشکر می کنم

بعد از ظهر ها هم از ساعت 5 تا نهایتا 9 شب میام در مغازه و به کارهایی که سفارش مشتری های خوبم هست می رسم . امیدوارم که به لطف خدا و دعای خیر مادرم که همیشه پشت سرم بوده خدا سلامتی را از هیچ کس نگیره و منو هم به حال خودم وانذاره . آمین

 

اللهم ارزقنا رزقاً حلالاًً طیباًواسعا


91/3/5::: 6:53 ع
نظر()
  
   1   2      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ این پیام برا یه آشنا اومده ایشون هم برا من فرستاد و گفت چی کنم یعنی چقدر این آدما خودشون احمق فرض کردند . هوشیاری برای همه انتشار بدید
+ سلام من یه چوپان اشایر بختیاری هستم. یه چیز بت میگماتو رو بقران تورو به ناموست به کسی نگو. من توکل به خدا شانسی سلام و سلوات فرستادم شماره شمارو گرفتم من دنبال گوسفندها کنار یک تپه قدیمی زیر یک سنگ مقداری اتیقه آسار باستانی گنج طلا پیدا کردم به ابلفضل به امام رضا راست میگم سر کاری نیست اگه میتونی توکل کن به خدا بخرشون نسف برا من نسف برا تو . (چقدر این یارو بلانسبت جمع خره خره خره)
+ سلام .الان برنامه حرف حساب شبکه یک را همه ببینند حتما.حتما.حتما
+ سلام .الان برنامه حرف حساب شبکه یک را همه ببینند حتما.حتما.حتما
+ سلام .الان برنامه حرف حساب شبکه یک را همه ببینند حتما.حتما.حتما
+ سلام .الان برنامه حرف حساب شبکه یک را همه ببینند حتما.حتما.حتما
+ تصادف دو دستگاه اتوبوس در قم 43 کشته و 44 مصدوم بر جای گذاشت http://www.mehrnews.com/detail/News/2132514
+ قال امام موسی کاظم (ع): أبلِغ خَیراً و قُل خَیراً ولا تَکُن أمُّعَةً؛ خیر برسان و سخن نیک بگو و سست رأى و فرمان‏برِ هر کس مباش.
+ شهادت هفتمین اختر آسمان ولایت وامامت تسلیت باد
+ چشمه جاری شکافنده علم ها در بیابان خشکیده دانش جوشیدن گرفت و جان جویندگان علم و معرفت را از زلال پر برکت خود سیراب ساخت. شیعه نشان افتخار دیگری بر گردن آویخت و بر این پیشوای معصوم خود بالید. ای افتخار شیعه که در ضیافت خانه حوزه ها و دانشگاه ها سفره پر نعمت دانش تو گسترده است، میلاد مسعودت را گرامی می داریم.
قالب وبلاگ

گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ