سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادران، کسی است که دوستی اش در راه خدا باشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :12
کل بازدید :274838
تعداد کل یاداشته ها : 167
103/2/5
8:5 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
حسین عرب بیگی[224]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

پیوند دوستان
 
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani جاده های مه آلود شقایقهای کالپوش بلوچستان هم نفس ««««« شب های تهران »»»»» ►▌ استان قدس ▌ ◄ فانوس به دست.... ازتاریکی ها...رهسپاربه سوی نور تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر .: شهر عشق :. تراوشات یک ذهن زیبا پیامنمای جامع سایت روستای چشام (Chesham.ir) محمدمبین احسانی نیا شبستان دل شکســــته یکی هست تو قلبم.... برادران شهید هاشمی الهگان اواز قطره محمد قدرتی Tarranome Ziba غزلیات محسن نصیری(هامون) wanted *دنـیــــای مـــــــن :) * آتیه سازان اهواز رویابین کشکول نوری چایی_بیجار هرچه می خواهد دل تنگم میذارم کشاورزی نوین عرفان وادب تشنه دیدار شناخت کافی مجله اینترنتی ghamzade ☀❤ یوزر و پسورد نود 32, پسورد نود 32, یوزرنیم و پسو برترین موبایل های دنیا تینا افسران مقاومت بر و بچه های ارزشی جامع ترین وبلاگ خبری *...بانو...* مناجات با عشق مسعود رضانژاد فهادانـ از یک انسان تَرَنّم عفاف آسمان آبی سرباز ولایت نـــابترینـــــــــــــــــها my twitter خانوم آقا سید سرافراز اخبار روز ایران وجهان خونه دل دخترتاریخ دوستانه شهدا شرمنده ایم کهن دیار گزبرخوار شهر تاریخی گز برخوار وبلاگ آیه الله گزی باشگاه شبانه فروشگاه میعاد نور جـــــــــــوکـ فــــــــــا شهدای کوهسرخ(مکی) معماری

سیدعلی خامنه‌ای در روز 24 تیر ماه سال 1318 (برابر با 28 صفر 1358 و 16 ژوئیه 1939) در شهر مشهد در ایران به دنیا آمد. پدرش سید جواد خامنه‌ای و پدربزرگش سید حسین خامنه‌ای از روحانیون آذربایجانی مقیم نجف و جدش اهل تفرش و مهاجر به آذربایجان بود.

عمه او همسر شیخ محمد خیابانی بود.

سید علی خامنه‌ای متأهل و دارای 6 فرزند است. همسر وی «خجسته» نام دارد. نام دخترانش بشری و هدی، و نام پسرانش مجتبی، مصطفی، مسعود و میثم است.

یکی از دختران وی همسر فرزند محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبری است. پسرش مجتبی خامنه‌ای با دختر غلامعلی حداد عادل ازدواج کرده‌است.

مصطفی دیگر فرزند وی با دختر عزیزالله خوشوقت ازدواج کرده‌است. مسعود نیز با فرزند محسن خرازی و خواهر صادق خرازی ازدواج کرده‌است.

سید محمد خامنه‌ای، برادر بزرگتر او، عضو مجلس خبرگان قانون اساسی بوده و در حال حاضر ریاست بنیاد حکمت اسلامی صدرا را بر عهده دارد.

 برادر کوچکتر وی سید هادی خامنه‌ای نیز روحانی و فعال سیاسی عضو مجمع روحانیون مبارز است که در سال 1379 روزنامه حیات نو را منتشر کرد که این روزنامه به دستور دادگاه ویژه روحانیت توقیف شد.

خواهر وی «بدری حسینی خامنه‌ای» همسر شیخ علی تهرانی بود. علی تهرانی روحانی فعال در دوران انقلاب بود که به مجاهدین خلق گرایید و به عراق پناهنده گشت. او در سال 1374 به همراه خانواده‌اش به ایران بازگشت. همسر او «بدری حسینی خامنه‌ای»، در ایران درگذشت.

برادر کوچکتر او، سید حسن خامنه‌ای، مسئول هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت نفت و نماینده وزیر در این هیئت است.


  
  

پایین آمدن سرعت ویندوز مشکلی است که هر کسی که با این سیستم عامل کار کرده باشد با آن روبرو شده است. و احتمالاً شما هم که اکنون این مقاله را می خوانید تا کنون مقالات زیادی در این زمینه دیده اید اما این بارکمی کلی تر به این مشکل نگاه کنیم.

خوب اگر ویندوز شما کند است احتمالاً یک یا چند تا از این مشکل ها برای شما پیش آمده است:

برنامه های ناخواسته

اگر کامپیوتر شما کند شده است ممکن است در اثر برنامه های نا خواسته ای باشد که پنهان از شما در حال اجرا باشند اینها نرم افزار هایی هستند که نا خواسته وارد کامپیوتر شما شده اند و حجم زیادی از عملیات پروسس، رم و CPU را اشغال می کنند برای شناسایی و حذف آنها به Anti Spy Ware یا Ad Ware Remover ها احتیاج دارید.

مقدار نا کافی حافظه رم

میزان حافظه رمی که توصیه می شود بستگی به سیستم عاملی دارد که استفاده می کنید مثلاً:

برای ویندوز Vista

2GB

برای ویندوز XP

256MB

برای ویندوز 2000

64MB

البته مقادیری که توسط مایکروسافت توصیه شده اند،  پایین تر از این مقدار است که کمی غیر واقع بینانه است. و توصیه ما این است که اگر می توانید باز هم از رم بیشتری استفاده کنید.

رم معیوب یا نا سازگار

در بیشتر اوقات اگر حافظه رم شما معیوب یا نا سازگار با سیستم باشد کامپیوتر کار نمی کند. ولی در مواردی هم که کار می کند با آن صفحه آبی معروف مواجه می شوید، که با یک شماره و آدرس پیغام خطا می دهد. و در مواردی نادر هم کامپیوتر کار می کند ولی خیلی بد و کند. واضح است که راه حل تعویض رم معیوب است. برای اینکه از سلامت رم خود اطمینان حاصل کنید، بهتر است از نرم افزار هایی که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید. در این صورت متوجه خواهید شد رم کامپیوتر شما از نظر فیزیکی سالم است یا خیر. قابل ذکر است که این نرم افزار ها تحت عنوان Burn-in test در اینترنت یافت می شوند.

خطا های هارد دیسک

هارد دیسک شما ممکن است مشکلاتی داشته باشد (مانند: File allocation error ) که می تواند منجر به بروز پیغام های خطا شود و همینطور سرعت و کارایی سیستم شما را تحت تاثیر قرار دهد. برای رفع اینگونه مشکلات برنامه Scan Disk را اجرا نمایید.

نکته:توجه داشته باشید قبل از اجرای برنامه DEFRAG حتماً برنامه Scan Disk را اجرا نمایید. چون این برنامه تمام بد سکتور های هارد دیسک شما را علامت گذاری می کند. ولی اگر قبل از اجرای Scan Disk این برنامه دیسک خود را Defrag نمایید. ممکن است بعضی از اطلاعات مفید خود را از دست بدهید. چون این اطلاعات مفید ممکن است روی بد سکتور ها بیفتد و دیگر قابل خواندن نباشد.

برای اجرای Scan Disk در ویندوز ویزتا، XP یا 2000 این مراحل را دنبال کنید:

1- روی آیکون آن دیسکی که می خواهید Defrag نمایید (معمولاً C ) راست کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید.

2- برگه ‏Tools را انتخاب کنید.

3- در قسمت Error-Checking روی

 Check now...

کلیک کنید.

4-برای این گزینه ها علامت تیک بگذارید.

Automatically fix file system errors

Scan for and attempt recovery of bad sectors

سپس روی Start کلیک کنید.

5- در برابر شما پیغامی ظاهر می شود که می گوید این تست نمی تواند انجام شود و باید کامپیوتر خود را ری استارت کنید. علت این است که ویندوز شما روی درایو C در حال اجراست و این اسکن باید قبل از بالا آمدن ویندوز اجرا شود.

روی Yes کلیک کنید و کامپیوتر خود را ری استارت کنید.

اطلاعات تکه تکه شده

این مشکل سبب که ویندوز برای خواندن هر فایل قسمت های مختلف هارد دیسک را بگردد تا اجزای مختلف آن را پیدا کند برای جلو گیری از این مشکل باید برنامه Defrag  را که در خود ویندوز موجود است اجرا کنید.

گرم شدن زیاد پرسسور

هر کامپیوتر کلاس پنتیوم یا مدل های جدید تر آن دارای فن و هیت سینک هستند. وقتی که فن فرسوده می شود یا در اثر گرد و غبار زیادی که اطراف آن را احاطه کرده کم اثر می شود، دمای CPU یا پرسسور بالا می رود. در بسیاری موارد کامپیوتر متوقف می شود یا به اصطلاح هنگ می کند. و در مواردی هم که کند می شود و هنگام اجرای برنامه ها توقف طولانی دارد. علت این است که پرسسور هر از چند گاهی یک توقف چند ثانیه ای دارد یا به عبارت دیگر هر از چند گاهی قفل می کند. بنابراین فن و هیت سینک کامپیوتر خود را به خوبی تمیز کنید. و در صورت لزوم آنها را تعویض نمایید، تا فن شما در دور مناسب کار کند و گرما به خوبی تهویه شود.

 

یاد بگیر دات کام


  
  

کلید گنج اسرار خداوند

بود بسم اله آغاز دفتر

هزاران نکته در یک نقطه دارد

ببر فیضش اگر هستی تو آدم

 

 

جهان ضبط صوتی زگفتار توست

فلک عکسبردار کردار توست


  
  

با گروهى از بزرگان در کشتى نشسته بودم . کشتى کوچکى پشت سر ما غرق شد. دو برادر از آن کشتى کوچک ، در گردابى در حال غرق شدن بودند. یکى از بزرگان به کشتیبان گفت : ((این دو نفر را از غرق نجات بده که اگر چنین کنى ، براى هر کدام پنجاه دینار به تو مى دهم . ))
کشتیبان خود را به آب افکند و شنا کنان به سراغ آنها رفت و یکى از آنها را نجات داد، ولى دیگرى غرق و هلاک شد.
به کشتیبان گفتم : لابد عمر او به سر آمده بود و باقیمانده اى نداشت ، از این رو این یکى نجات یافت و آن دیگر به خاطر تاءخیر دستیابى تو به او، هلاک گردید.
کشتیبان خندید و گفت : آنچه تو گفتى قطعى است که عمر هر کسى به سر آمد، قابل نجات نیست ، ولى علت دیگرى نیز داشت و آن اینکه : میل خاطرم به نجات این یکى بیشتر از آن هلاک شده بود، زیرا سالها قبل ، روزى در بیابان مانده بودم ، این شخص به سر رسید و مرا بر شترش سوار کرد و به مقصد رسانید، ولى در دوران کودکى از دست آن برادر هلاک شده ، تازیانه اى خورده بودم .
گفتم : صدق الله ، خدا راست فرمود که :
من عمل صالحا فلنفسه و من اساء فعلیها :
کسى که کار شایسته اى انجام دهد، سودش براى خود او است . و هر کس ‍ بدى کند به خویشتن بدى کرده است .
 

          تا توانى درون کس متراش

                                                     کاندر این راه خارها باشد 

           کار درویش مستمند  برآر

                                                     که تو را نیز کارها باشد


  
  

آخرین باری که به کتابخانه رفتم این کتاب جالب را خریدم « 100 راز ساده افراد موفق » اینها حاصل کار محققان است که نحوه استفاده از آن در این کتاب بوسیله دکتر نیون توضیح داده شده است. در این کتاب چکیده مطالعات مختلفی که در باره افراد موفق انجام شده است را مشاهده می کنید که چگونه همه آنها با هم یکجا جمع آوری شده تا برای موفقیت فردی مورد استفاده قرار گیرد.

آنچه در اینجا می بینید برخی از رازهای افراد موفق بر اساس این کتاب است:

پیروزی های کوچک بدست آورید. رضایت از زندگی در افرادی که کار های کوچک را به خوبی انجام می دهند 22 درصد بیشتر از افرادی است که علاقه به بدست آوردن موفقیت های بزرگ دارند. (اورلیک 1998)

دستور العمل ها را بنویسید. کسانی که معمولا از کار هایی که باید انجام شود یادداشت تهیه می کنند. از افرادی که این کار را انجام نمی دهند 32 درصد شانس بیشتری برای داشتن احساس پیشرفت در زندگی خود دارند. ( هووات 1999)

برنده ها ساخته می شوند، بدنیا نمی آیند! تحقیقات موردی روی مدیران اجرایی مشخص نموده است که 98 درصد از آنها پیشرفت و موقعیت خود را نتیجه برنامه ها و استراتژی  می دانند و بیش از نیمی از آنها فردی موفق را سرمشق خود قرار داده اند تا برنامه ای درست برای خود تعریف نمایند. (گوردن 1998)

از علایق فردی استفاده کنید. محققان دریافته اند که اهمیت دادن به علایق شخصی بزرگترین عامل در جهت احساس رضایت شغلی و پشتکار بیشتر در رسیدن به هدف می شود.

داوطلب شوید تا احساس بهتری داشته باشید. کسانیکه در انجام کار ها داوطلب می شوند و پیشرو هستند 25 درصد بیش از دیگران از کار خود راضی هستند و از نظر شغلی بهتر کار می کنند و در راه رسیدن به اهداف والا و بلند مدت پایداری بیشتری از خود نشان می دهند.

فردا روز بهتری است (ولی دقیقاً چقدر بهتر). کسانیکه هدف خود را دقیقاً مشخص می کنند 50 درصد احساس اعتماد به نفس بیشتری در دستیابی به آنها دارند و 32 درصد شانس بیشتری احساس کنترل زندگی خود دارند.

در احترام گذاشتن به خود برنده شوید! محققان دریافته اند که خوشبینی فردی و دیدن نیمه پر لیوان  نه تنها به شما کمک می کند انگیزه بالا داشته باشید و بیشتر بدست آورید بلکه سبب بهبود وضعیت سلامتی شما می شود.


  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ این پیام برا یه آشنا اومده ایشون هم برا من فرستاد و گفت چی کنم یعنی چقدر این آدما خودشون احمق فرض کردند . هوشیاری برای همه انتشار بدید
+ سلام من یه چوپان اشایر بختیاری هستم. یه چیز بت میگماتو رو بقران تورو به ناموست به کسی نگو. من توکل به خدا شانسی سلام و سلوات فرستادم شماره شمارو گرفتم من دنبال گوسفندها کنار یک تپه قدیمی زیر یک سنگ مقداری اتیقه آسار باستانی گنج طلا پیدا کردم به ابلفضل به امام رضا راست میگم سر کاری نیست اگه میتونی توکل کن به خدا بخرشون نسف برا من نسف برا تو . (چقدر این یارو بلانسبت جمع خره خره خره)
+ سلام .الان برنامه حرف حساب شبکه یک را همه ببینند حتما.حتما.حتما
+ سلام .الان برنامه حرف حساب شبکه یک را همه ببینند حتما.حتما.حتما
+ سلام .الان برنامه حرف حساب شبکه یک را همه ببینند حتما.حتما.حتما
+ سلام .الان برنامه حرف حساب شبکه یک را همه ببینند حتما.حتما.حتما
+ تصادف دو دستگاه اتوبوس در قم 43 کشته و 44 مصدوم بر جای گذاشت http://www.mehrnews.com/detail/News/2132514
+ قال امام موسی کاظم (ع): أبلِغ خَیراً و قُل خَیراً ولا تَکُن أمُّعَةً؛ خیر برسان و سخن نیک بگو و سست رأى و فرمان‏برِ هر کس مباش.
+ شهادت هفتمین اختر آسمان ولایت وامامت تسلیت باد
+ چشمه جاری شکافنده علم ها در بیابان خشکیده دانش جوشیدن گرفت و جان جویندگان علم و معرفت را از زلال پر برکت خود سیراب ساخت. شیعه نشان افتخار دیگری بر گردن آویخت و بر این پیشوای معصوم خود بالید. ای افتخار شیعه که در ضیافت خانه حوزه ها و دانشگاه ها سفره پر نعمت دانش تو گسترده است، میلاد مسعودت را گرامی می داریم.
قالب وبلاگ

گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ